Tråkigt besked

Hej mina trogna läsare,

Förlåt för dålig uppdatering. Den senaste tiden har jag mer eller mindre inte orkat blogga så mycket. Min energi har gått till att sörja och försöka bearbeta att jag och min pojkvän förlorade vårt barn.

Men nu skriver jag detta, då väldigt många som jag möter på stan eller facebook frågar. Många kommentarer som jag ej godkänt (så vet ni varför) har varit frågor kring barnet.

Jag och Mattias fick reda på att det var fel på barnet och valde att ta bort det. Vi beslutade även att sprida ut barnet i en minneslund så att vi kan hälsa på barnet när vi vill.

Jag vill gärna att ni respekterar, när jag nu skriver följande: jag vill inte få fråger om kring denna tragedi. Vi försöker båda att bearbeta en krossad dröm.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0