Så kul!!

Hej alla vackra människor! Jag måste bara få bjuda på ett roligt sms min syster skrev till mig :D
 
 
"Jag är så jävla trött på Göteborgare. Jag har varit där en dag och fdå år jag redan vara med om att de hela tiden ska göra sociala övertramp. Dom är omänskligt positiva. Ber en att gå före i kön tex... varför, vem har gjort vad på den platsen? Jag vill inte stå där. Varför skulle du vara snäll mot mig. Du känner ju inte ens mig... Och om de är riktigt förbannade ... för det blir de ibland så säger de "är du go i huvet eller". I hela övriga landet så är det något positivt och då är en Göteborgare arg. Helt sjukt! Min kompis Göran han är också glad och sprallig hela tiden ... Om han blir av med en arm så ropar han glatt "jag har en till:)". Va faan.. Jag har två, så varför är du så mycket mer glad än mig. Kan inte du vara så där lagom glad som alla vi andra? Vad är det för fel på dig?"
 
detta är skrivet av en komiker ;)
 
jag dör av skratt här i sängen! 
 
nu ska jag somna med ett leende på läpparna god natt och sov gott mina läsare <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0