Nyttig

 
God morgon!
 
Kom precis hem från min vardagliga morgon promenad med bästa Zandra.
 
Har tänkt att bli nyttig. Min största motivation när jag skall bli detta är att som vanligt skriva om mina dagar, vad jag ätit och motionerat. På så sätt lurar jag mig själv att jag måste skärpa mig.
 
Denna måltiden är min frukost och består av 2 dl hälsofil, som innehåller 120 kcal. 1/2 dl fullkornscornflakes som innehåller 50 kcal. 3 jordgubbar och en tredjedels banan som innehåller 35 kcal.
 
Till detta dricker jag en kopp te.
 
Måltid kcal:
205 kcal
 
Klockan är : 09:25
 
Mellanmål blir då klockan 11. 
 
Bättre att äta flera gånger och lite, än mycket varje gång men färre tillfällen. Det gör att du får en jämn sockernivå och känner dig pigg under hela dagen.
 
 
Ha en fin dag! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0