Inte alls roligt

 
 
God morgon alla härliga människor. Idag har jag vaknat vid 05:00 som vanligt och fixat frukost till Mattias och Mamma. Sen fick jag sova igen :) Vid halv nio lunkade jag över till Zandra för att lämna min dator, sen begav vi oss till gymmet. Det blev cross, pw och lår :)
 
Nu sitter jag hos Zandra och jobbar. Vilket är toppen, älskar när hon kan passa mig. Mina siffror blir så mycket bättre då!
 
Bröt precis en nagel, så måste åka till överby och fixa den idag :/ Ska även beställa ett par converse som jag fallit för. Vita med nitar. Endast 800 kr. Billiga dojjor, eller? 
 
Bilden där uppe är såklart min mage. I KNOW, it's huge! Men större kommer den bli. Har sagt till min pojkvän att han inte får klaga på sin kropp framför mig. Speciellt inte när jag har ännu större mage. Då vet jag inte vad jag gör! Morr!
 
På Onsdag ska vi till MVC och se så att allting står rätt till med våran bebis. Ska blir hemskt. För fick reda på av min gravida kompis att inskrivningen på MVC inte alls är så trevligt. Dom ska sätta en slang på mig i min arm.... är inte alls nervös. Nejdå. För jag älskar ju sånt! NOT! Sen ska jag få lyssna på att det är väldigt farligt att röka och dricka under graviditeten. För det gör ju jag? Eller? 
 
Men idag är en bra dag. Fick också reda på att min underbara Nicoline har en ledig helg i helgen. Så det blir en tripp till kära Jönköping <3 Underbart att få träffa henne igen då hon varit borta i Australien och göttat sig ett bra tag.
 
Aja, nu ska jag fortsätta med mitt braiga arbete!
 
Take care!

Kommentarer
Postat av: Louise

Neeej de är inte farligt! :) man får stick i fingret, blodprov i armen, urinprov, vägs och kan ta upp lite frågor man har bara ju.. Jag har då inte fått slang i armen någon av gångerna :-P

Svar: Vad skönt, nej jag var ju där idag. En slang var det inte, men en tjock nål. 3 rör tömde de mig på och gud vad nära det var att jag svimmade... det riktigt pärlade av svett i ansiktet.. Kollade inte på det, men Mattias sade att det gick fort och smidigt. Själv kände jag att det var en evighet
Johanna

2013-03-19 @ 18:08:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0