Suger på tummen

 
Hej alla fantastiska :)
 
Detta foto är taget i slutet av Januari. Tänk att jag var gravid här och inte hade någon aning. 
 
Tänkte skriva lite om min bebis, den är beräknad den 29 september. Men allt ifrån två veckor efter datumet samt två veckor innan datumet är helt normalt, vid födsel.
 
Min bebis är 6 cm lång, lite mer nu eftersom att jag gått lite fler dagar :) Och allt är utvecklat hos den, den har armar, fötter, händer och ansiktet har allting det med :) Läste på: http://mammasidan.se/gravid/vecka/12, att min bebis redan suger på tummen :D gulligt ju!
 
Nu efter vecka 12, ska det tydligen vara svårare att få missfall *peppar peppar*, vilket är skönt. Slipper man oroa sig för den biten. Men, nu har den svåra biten kommit - maten. Allt man äter påverkar barnet och tomma kalorier som sötdricka, godis, chips - ja allt sånt där super gott,  är bra att undvika. De sägs även att förbereder man kroppen på att äta nyttigt nu, blir det lättare att komma i form efteråt. Och eftersom min plan är att bli supersnygg, så får jag väl göra någon form av kostschema. Får återkomma med den ;)
 
Idag, mår jag pyton. Har haft en kraftig huvudvärk och ett illamående utan dess like. Men allt ska börja avta nu och det känner jag redan då illamåendet inte gör sig påmind så ofta längre.
 
Puss och kram
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0