Känslan att inte kunna äta

 
Hej alla underbara!
 
Efter en dag igår full med låg energi, feber och spya - så har jag varit extra snäll mot min mage idag. Har ätit fil till frukost som jag fick behålla. Till lunch vågade jag ta en sallad och än så länge har den inte åkt upp ännu :)
 
Har fortfarande en kraftig huvudvärk dock, men tror att det beror på gårdagen då jag inte fick i mig mycket vatten. Köpte en halvliter ramlösa, än så länge har jag fått i mig halva. Den står och tittar på mig ;)
 
Ikväll skulle jag egentligen ha börjat jobba 18, men gav min tid till Za, då jag var rädd att jag inte skulle klara passet. 
 
Får en ledig helg, vilket jag sannerligen behöver. Behöver verkligen sova ut och kurera mig. Återfå lite energi. Allt jag kan tänka på är att få sova. Är rädd att jag håller på att gå in i väggen, men förmodligen är det bara graviditeten som spökar. Nu ska jag ta en nap på Zas soffa. 
 
Puss på pannan :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0