Inspiration


Jag har alltid haft stort intresse för inredning, men något jag har fastnat för är äldre stilar. Här är en vacker bild där mina ögon fastnar på det underbara orginalgolvet. All heder till dem som vågar spara på dem. Att slipa till dem och måla dem blir så otroligt snyggt. Se bara till att bära tofflor, för flisor under fötterna vill man inte ha!
 
 
Här är ett annat exempel på hur fräscht ett äldre golv ser ut.
 
 
I detta vackra hus, som kommer från ett referenshus hos Stadshem.se, älskar jag hur de framhäver den vackra eken med kritvita väggar. Det blir så harmoniskt men ändå så stilrent. Dem har valt att bryta av med detta i hela huset.
 
Här har de även valt att bygga en gång i huset med glasgolv, vilket ger en väldigt exklusiv och modern känsla.
 
 
En sådan här öppen planlösning, önskar jag ha någon gång i mitt liv. Älskar att min underbara pojkvän har en ungefärlig likasinnad smak som jag har. En dag.
 
Hoppas jag givit er lite inspiration idag.

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0