Fiskar i vattnet

 
"Hur många barn får jag när jag blir stor?", minns ni den? Leken man alltid gjorde med stenar för att ta reda på hur många barn man skulle få. Jag fick alltid 7 stycken. Men jag vill ha högst 3, men helst 2.
 
Jag har många vänner som blivit nysinglar. Dem är helt förstörda och vet inte riktigt vad dem ska ta sig till. Jag har själv avslutat 3 stycken (men är i ett som jag inte vill avsluta) och är expert på hur man kommer över en kille. Den bästa hämnden på ett ex är att bli så snygg och lycklig!
 
1. Om du råkat skaffa dig lite love hands runt magen, se till att bli av med det - genast!
2. Köp en ny garderob med underkläder. Satsa på riktigt snygga och sexiga underkläder, även om ingen annan ser det - känner man sig mycket fräschare.
3. Bli brun - besök solariumet minst 3 gånger i veckan. Men bli inte för brun, det ser smutsigt ut.
4. Gör något nytt med dig själv, färga håret eller byt klädstil.
5. Lägg pengar på dig själv, fixa naglara, blek tändera, förläng dina fransar - något! (allt kanske inte passar dig)
6. BÖRJA INTE LIGGA RUNT BARA FÖR ATT DU ÄR SINGEL. Det kommer att bita dig i röven. Men det betyder inte att du inte kan ha kul. Gå på dejter och flörta. En oskyldig flört har ingen dött av.
7. Bete dig inte som en desperat tjej som måste ha en ny pojkvän. Det är sjukt oattraktivt. Satsa på dig själv istället, vad har du för mål med ditt liv?
8. Visa upp dig, alla ska se hur bra du mår. Dom ska se hur sjukt vacker du är och hur bra du är och vad du åstadkommit.
9. Hör inte av dig till ditt ex, hur mycket du än saknar honom. Hur jobbigt det än är att sova utan honom - gör det inte. Det finns alltid en anledning till att det inte funkade och börja inte med det där tjaffset om att vara vänner. Det kommer bara sluta med att ni blir KK's och du kommer aldrig komma över honom. Klipp banden, du gör dig själv en tjänst.
10. Vakna nöjd. Vakna med vetskapen om att du gjorde allt du kunde och att livet kommer bli så bra. Och vet du vad? Det finns så många fiskar i vattnet, denna gång fick du bara inte rätt.
 
PUSS PÅ ER MINA FINA FLICKOR <3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0