Bebisar

 
 
 
Flera av mina vänner storsar runt med en så vacker gravidmage. Min och Mattias bebis skulle ju ha kommit i slutet av Augusti början av september. Det hade bara varit en månad kvar, helt otroligt vad fort tiden går. Hade varit stor som ett hus nu! :) Saknar faktiskt parvelns sparkar ibland. När är det egentligen rätt tid att skaffa ett litet busfrö?
 
Jag vill ju studera och Mattias vill resa. Det gäller ju att kombinera det där. Man lever bara en gång så det gäller att göra det rätt och inte försöka stressa med något. Samtidigt som vi båda vill vara unga föräldrar. Ja, det är svårt det här med barn. Men jag skulle ljuga om jag sade att jag inte är sugen - jag var inställd på att bli mamma. MEN, vi vill vänta båda två. Vi vet innerst inne att det är smartast. Men jag kan ändå inte undgå att titta på barn namn och kläder. Snegla på mammabloggar och titta på söta bebisar. En vacker dag, så kommer jag få en liten prins eller prinsessa jag också :) Tills dess, kommer jag ge massor av kärlek till min gudson Vincent, som jag ska köpa en dop present till snart, inte långt kvar nu.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0