whywhywhy

Åter igen... jag är så trött på killar... såhär går en killes dialog:

"Hej!"
"Hej?" killen kan absolut inte ta att man inte vill prata
"HALLÅ?!"
J:"Jaha, hej" tillslut måste man ju svara...
"Vad gör du?"
J:"Inte mycket." svarar kort för att visa att man inte alls har lust att snacka...
"Okej, har du pojkvän?"
J:"nope..." försöker vara dryg så han inte vill föra diskussionen längre. Undrar för några sekunder sen, att det står väl inte att jag har något förhållande på fb? nee.. de gör det inte..
"Vill du träffas??"
"? :)"
"Hallå?"
.... skit också... om jag väntar lite längre kanske han tror att jag har gått ifrån datorn...
"dog du?"
skit också.....
"jag hinner nog inte"

Hur kommer det sig att man har så svårt att säga som det är? Att man hellre undviker folk, ignorerar dem än att säga sanningen...JAG ÄR INTE INTRESSERAD. Jag sjukt svårt att såra folk, sjukt. Och tänk inte tanken att jag är den enda för att jag vet att ni är likadana!

Men varför?....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0