Johanna frågar

Jag har tänkt på en sak. Eller rättare sagt, jag har tänkt på två saker. 
 
Ni vet när man dejtar en kille och inte har definerat om man bara har "kul" eller om man är på g... så tar jag det alltid så personligt om killen håller på med en tjej som är fulare än mig själv. Jag tar det som en kränkning rent ut sagt. Varför? Vad får man ut av det? Varför byta ner sig?
 
Sen för det andra.... jag såg på ett så otroligt roligt klipp: 
 
st
Stämmer detta?? :D Att om en tjej inte blir våt så är det samma som att killen inte får upp det? För alltså, tänder jag inte på en kille - kan jag inte bli våt hur mycket en kille än engagerar sig... det går bara inte... 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0