Försäkring

Hej mina nära och kära :)
 
Är nu i vecka 16 :) Så min bebis börjar bli stor. Den är 16 cm lång och denna vecka kommer den att dubbla sin vikt tydligen :) Härligt! Känner av den ganska mycket. Känns som något fladdrar till, hela tiden haha. När den inte rör sig blir jag lite orolig, det är så mysigt att känna den.
 
Kollar på gravidförsäkringar. Vet att många av mina vänner och bekanta är gravida nu. Vad har ni tänkt er för försäkring? Är det något bolag som känns bättre? 
 
Jag har kikat lite på trygg hansas försäkring extra tillägg. Den täcker mer eller mindre allt och kostar 1195 kr. Jag är sån, hellre mer än mindre. Känns som jag alltid har otur, så lika bra att köra på allt som går. Haha
 
Hoppas på svar <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0