:)

Hej mina nära och inte nära :)
 
Jag tycker det är så roligt att ni har börjat kommentera och fråga saker. Det är verkligen kul! 
 
Igår arbetade jag i Göteborg hela dagen. Från 10-17. Började med ett möte med en kund som varade i 2 timmar. Sen tog jag och Sandra lunch och åt ute i solen. Det var helt underbart. Vi satt utan jackor och bara njöt av all d-vitamin.
 
Eftermiddagen spenderade jag med kalkyleringar och sorteringar av fakturor. Sånt behöver också göras. 
 
Idag ska jag göra mitt sista pass på Mortens. Ska bli både kul och tråkigt. Ser fram emot att jobba, men tråkigt att det är sista gången (eller på ett tag) man ser alla härliga kollegor. :)
 
MEN, tyvärr är arbetet så pass riskabelt för min bebis att det inte gör det dära extra pengarna någon rättvisa. 
 
Har precis ätit korvstroganoff med min fina pojkvän, så med mätt mage sticker jag nu iväg mot uddevalla!

Tjingtjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0