You better like it!

Hej hopp era små söta grisar!

Idag försov jag mig faktiskt och fick rusa ut med hunden som mer eller mindre gjorde mig galen. Klart den ska hitta ett ben som den ska smälla i parketten så man inte vet ut eller in!?

Skulle bära upp honom i sängen idag och fick knappt upp honom - ja, han har blivit stor! 20 kg minst och är snart 4 månader. Bra jobbat!

MEN, i alla fall. Sitter och funderar på vad jag vill få ut av livet och kommer på mig själv om att googla inredning - igen. Jag BARA ÄLSKAR DET! oj, caps lock.

Här är en helt awsome sida: http://mrperswall.se/?gclid=CNX33fbTjLMCFYJ4cAod0FEAEw

Man kan göra sin egen tapet - hur coolt är inte det? Istället för att gå och välja någon tråkig fondvägg, kan du helt enkelt välja vad som än faller dig in. Personligen tycker jag den här är asball:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0