PANIK!

God morgon

Helger är verkligen inte långvariga. Helt sjukt vad tiden går?! Ena vecka går fortare än den andre och sedan vet man inte vart all tid tog vägen.

Jag hade en väldigt mysig morgon med min Mamma. Slutade med att jag sov över hos henne efter ett besök från både mormor, syster och systerson. Väldigt härlig söndag!

Men 05:00 ringde klockan i trollhättan och då var det dags att kliva upp!

08:00 var jag utanför kontoret i spöregn och fick inte upp dörren.... igen. Ja, jag skrev igen.... den dära dörren!!!!! Jag stod där i 1 h, 1h! Men jag hade i alla fall gott kaffe att trösta mig med.

Nu är det fullt kör! Herregud vad stressigt det är ! Det sista ska ringas, besök skall bekräftas, konst ska ramas in och bilen är ännu inte lagad - hur gör man då?!

Bil - ?! PANIK

Bilverstaden har ju haft 1 vecka på sig!
IMORGON ÅKER VI!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0