precious words

 
 
Jag hade inte tänkt skriva något. Bara låta allting vara. Men det är så svårt. Så svårt. Jag vet inte hur jag hade klarat det utan alla, tack för erat stöd.

Så jag ska helt enkelt skriva allting jag är tacksam för istället.

Jag är tacksam för att jag har en så fin familj som alltid finns där när det behövs!
Jag är tacksam över att jag har ett sjukt roligt och inspirerande arbete.
Jag är tacksam över att jag inte är ful.
Jag är tacksam över att jag bara är 21 år.
Jag är tacksam över min valp Lucifer, ingen ska få ta dig ifrån mig <3
Jag är tacksam över mina kollegor.
Jag är tacksam över att jag arbetar i Göteborg.
Jag är tacksam över att jag alltid är välkommen hos mina föräldrar <3

Tack Pappa och Daniel för att ni tog er tid och hjälpte mig!
Tack Lena, som är den underbaraste i världen som kunde ta Lucifer.

Nu måste detta bli bra, det kan bara bli bättre!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0