Vårsolen


Här hittade jag ett gammalt kort på mig och Louise haha. Det är från någon fest för 2 år sen tror jag. Tänk att tiden går så otroligt fort. Vi ska fira 6 år i Mars blir det. Ja, vi är lite annorlunda vi har en dag nämligen. Den 25 Mars. :)
I alla fall, hon är på väg hit nu. Det blir kaffe och en promenad i vårsolen. Så det ska bli skönt att förbränna lite. Promenerade imorses till jobbet halv sju och även hem. Så det var skönt. Har gjort en kanonstart på mitt bättre liv. Haha.
Ha det bra, så hörs vi kanske sen :)

Kommentarer
Postat av: william

fin header:D



Och vad tycker du om mina "Shining Apple" Modell bilder som jag har tagit på min vän:D?

2012-01-19 @ 16:02:31
URL: http://cookieboy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0