Tjooosan-trosan, eller?

Tjooosan!

Idag har det varit en dag fylld av, vad ska man säga? Händelsefylld/kaotisk/irriterande/rofyllande/lärande/hektisk och helt, helt, helt bara jävla ååååååååååh.
Fick en go kram av pappa när jag kom hem, det behövde jag. Sen fick jag även ett underbart samtal av min älskling. Nästa helg ska pappa kolla på Kristoffers lägenhet :) Vi ska även hjälpa honom att hämta ett matbord. Så det blir jätte bra. Pappa sitter just nu och äter min berömda omelette. Han älskar den "aha, är det detta Am får till frukost varje morgon? Det vill jag med ha!", ja... jag älskar att skämma bort dem jag tycker om med mat. Det är sån jag är. Jag lagar mat med kärlek.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0