Utbildning

Tjoohooo
Idag har jag jobbat hela dagen, eller ah, från sju i alla fall. Har suttit på möte och antecknat och antecknat, nu har jag blivit ombud och grejjer. Så ska jag på utbildning den 9nde och 16nde februari i magnacura samt att jag ska få utbildning i demens. Men det är en kurs som jag har påbörjat, distans. Så ska plugga lite snart hade jag tänkt.
Ligger i min otroligt mjuka och goa säng i mitt underbart mörka rum. Ja, jag har svarta tapeter och en rosa fondvägg i mitt sovrum. Så när jag hissar ner min vita rullgardin som är mer som en projektor-duk, så blir det heelt kolsvart. När jag och kristoffer sover ihop ser vi inte ens varandras ögon hahaha. Helt stört, men jag älskar att sova i mörker :)
Igår var jag på strandgatan med Louise och Zandra, det var väldigt skönt att få träffa dem. Vi ska även försöka gå på bio i veckan. Undra om det finns någon bra. Jag tycker att det har blivit väldigt dåligt här i Trollhättan med just Bio, för det finns inte så många att välja mellan här. Åker man till göteborg finns det hur många som helst nästan, medan här finns det 3-4 st bara. Inte okej!
Aja, nu ska jag vila en stund. Sen ska jag träna :)

puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0