Kcl

Nu har jag vaknat :) Sitter med mitt kaffe och funderar över dagen. Hur ska jag planera den? Jag ska träna, städa mitt rum (ser ut som om mitt golv är gjort utav kläder), fika med Lisa och träffa min pojkvän. Gå ihop?! Ohja, klockan är ju bara 11 än så länge. Lisa slutar 15, vilket betyder att jag har 4 h att städa och träna på :D haha :)! BINGO, sätt igång johanna!
Ska jag lägga upp kort på mitt rum när jag är klar? före och efter kanske? Haha, får se vad jag har att bjuda på :)
Idag ska jag i alla fall cykla på hemma-cykeln, lite. Sen köra situps benböj, rygglyft osv. Vill inte gå ut i kylan, vill inte!
Egentligen borde man ha en hund att gå ut med, så man faktiskt kom ut. Jag skulle vilja ha en sånhär:
Man kan inte säga att dom inte är underbara?! Ge mig!
Ne nu ska jag cykla :) Förresten, är det någon som har erfarenhet av att gå ner i att mäta kroppen istället för att räkna kg?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0