Jag älskar dig

Du är en person, som jag aldrig kommer att sluta älska. Vare sig början, slut eller efter slut. Varför skadar man dem man älskar, mest? Jag förstår inte min egna tankegång. Är jag seriöst så svag? Jag har alltid betraktat mig själv som stark. Men det kanske är helt tvärt om. Att inte lita på  människor, eller släppa in dom. Det är ingen styrka, det är svaghet. Den jag borde lita på till 100 %, som alltid finns där för mig - vad det än är - sopas i gatan. Personen frågar en simpel fråga "varför?" och vad har jag för svar? Inget. Jag vet inte. Svaghet. För första gången har jag någon där, med armarna öppna och vad gör jag? Stänger dom. JAG stänger dom.
Jag förtjänar inte ens det. Jag har aldrig känt såhär innan, någonsin i hela mitt jävla liv. Det är inte okej Johanna Ulrika Kristina Lundholm, inte okej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0