Wihooo

Hejhej fina läsare :)
Igår var jag och tränade med Fredrik, sen bjöd han på mat. Kyckling och nudlar blev det, as gött! Sen så gick jag över till Zandra (som är typ granne med Fredrik). Hon bjöd på gott te och vi satt och snackade en stund innan vi gick och la oss.
Imorses när jag vaknade hjälpte jag Zandra med plugget. Det gick ganska bra, sen så åkte jag hem för att upptäcka att min pappa städat mitt rum. Snällt? JA! Nytvättade och strukna kläder. Tihi, jag vet att jag är bortskämd!

Blev nyligen klar med min outfit idag. Fick ringen i födelsedags pressent av Kristoffers syster, älskar stora ringar!
Nu ska jag iväg till tåget, så jag kan åka till min underbara pojkvän. Vi ska skåla med lite champagne och fira att lägenheten äntligen är klar! :) How awsome isn't that?
Igår satte jag upp ett nytt kostschema till mig själv, med hjälp av Louise. Så nu jävlar. Börjar på torsdag, för hinner inte till affären för ens dess. He-he. Men det kommer bli stora skillnader framöver!
Ha en underbar dag! För det ska jag ha! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0