Kallt?!



Idag har jag och Kristoffer tvätt - och städ dag :) Vilket är helt okej. Han grejjar med hemma bio och projektorn. Så snart är allt uppsatt. Blir bra film ikväll med andra ord!

Jag lade märke (till min förvåning) att kristoffer enbart har Björn Borg kalsonger. Brukar det vara så? Hela tvättstället är täckt av kalsonger och 3 par jeans, 2 par mjukis och 2 t-shirts, resten BJÖRN BORG KALSONGER! Och detta är bara tvätt ett. Förresten har han en jävla massa sockar som jag sorterade. Och nej, inte har man bara svarta och vita som normalt folk, nej man har svarta sockar i alla möjliga olika märken man kan tänka sig som Calvine Cline, Hugo Boss, La coste, Adidas osv. Att då para ihop dessa, aa , ni kan ju tänka er. Jag stod och svor.




Lite kort på mig hos Kristoffer, här ser man lite hur det ser ut i hans badrum ;) Mössa, check!

Det är ju bara SÅ kallt ute nu. Det är helt sjukt, har två par vantar på mig när jag är ute för att fingrarna inte ska bli is. Går ju alltid morgon promenad, så har ett par tunna, så jag kan fiffla med musiken utan att frysa ihjäl. Sedan ett par lovika vantar över :)

Btw, mössan är köpt på Aztrids och vet ni vad? Den butiken skall stänga :( En kollega på jobbet är jätte nära vän med personen som äger butiken och hon berättade att den skulle stänga. Jag tycker det är jätte synd! Jag tyckte faktiskt att dem hade bra kläder där ibland. Speciellt fest-toppar :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0