No computer

Heej trogna bloggläsare!

Ser i statistiken att trotts min brist på blogginlägg är ni inne och kikar. Tack! :)

Nu är det så, att jag har ingen dator! Därför har jag inte bloggat på några dagar. Men så fort lönen kommer in är jag i butiken och väljer bland datorer efter en ny bästa vän.

Jag har kikat lite efter datorer och det är dessa jag har fastnat för:

www.siba.se

Dessa två kostade lika mycket, alltså 7995 kr.
Men min favorit hittils, är så snygg så jag tror att det blir den. Men endast för 6990 kr.
DEN ÄR ROSA!


Skåda vilken skönhet! Och den är snart min! Det som gjorde att den var lite billigare var att det var mindre batteritid och så. Men vem bryr sig? Den är as sexig!

Annars då? Jo, jag har hållt min diet väldigt bra. Har inte vägt mig eller mätt mig sen sist, men det är på grund av tidsbrist. Tänkte väga mig samtidigt som när vi väger någon på jobbet, för den vågen är exakt. En såndär dyr jävel. Man sätter sig i en stol och så räknar den ut precis allt. Skit bra.

På alla hjärtans dag, som annars är en kaloririk-dag (oftast) höll vi ganska bra. Vi åt bacon, äggröra och jordgubbar till frukost, massor av frukt till lunch och lite mera frukt till mellanmål. På kvällen åt vi soppa till förrätt och antrico med grönsaker till varmrätt (vi hoppade över efterrätten). Så ja, vi har varit duktiga. Vad gjorde ni på alla hjärtans dag?

Vi var här:



Det roliga var att det var nästan inget folk alls. Vi var ungefär 6 par. Inte mer? Så det var hur mysigt som helst :) Rekomenderar det starkt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0