Utropstecken

JAG ÄR SÅ JÄVLA TRÖTT PÅ KILLAR. Kan de inte behandla än som en kvinna? Skicka inte sms och fråga om jag ska komma och kolla på "film"? Vill ni ha något av mig, så kan ni väl i alla fall bete er! Jag kommer aldrig lyfta på kjolen för sånt. Ta mig på bio, gocart eller middag - vad som helst! Men FILM?! SERIÖST?! Det kan man göra när man dejtat ett tag och söker ni engångsligg, snälla, bara snälla, skriv inte till mig. Ni slösar bara er egen tid.
 
Så... med det ur systemet, var var vi? Jo, God morgon gott folk! Jag hoppas att ni är på lika strålande humör som jag! Jag sitter här med en kall kopp kaffe (ja kall, har en tendens att glömma dricka kaffet, så när jag väl gör det är det kallt) och ser fram emot klockan 16:00. DÅ SKA JAG BLEKA TÄNDERNA :D Wie, så no more coffe for me efter detta. Lägger självfallet upp ett kort med resultatet av ett bländande vackert leende!
 
 
PUSS PÅ ER
 
just det jag, ta en kik:
 
http://bossan.musikhjalpen.se/insamling/bohuslan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0