10 sanningar om mig



  1. Jag jagar upp mig själv inför läxor och prov. Får jag inte alla rätt på ett prov kan jag må dåligt över det i flera veckor.
  2. Jag är svag för killkläder. (Hade jag varit kille, hade jag haft den snyggaste stilen i världen!!!)
  3. Jag är fruktansvärt stökig av mig. Jag borde ha en varningskylt på min sovrumsdörr "Varning, golv saknas, var vänlig och hoppa över kläderna" eller något.
  4. Jag sover alltid i en t-shirt. Det är det bästa jag vet, en stor t-shirt!
  5. Det första jag ser på, när jag möter en ny människa är tänderna. Hygienen är viktig!
  6. Jag är familjekär. Det finns inget som muntrar upp mig mer än en familjemedlem!
  7. Jag är svag för kaffe, minst 3 koppar om dagen!
  8. Mjukisbyxor, finns det något bättre? Att se mig i mjukis, stor t-shirt och inget smink är en vardag.
  9. Jag är rädd för likmaskar :S ÄCKLIGT!
  10. När jag var 7 bestämde jag mig för vad min framtida dotter kommer att heta (om jag får någon) Olivia :) Älskar det!
Nu ska jag till Julia och vara social, hejsvejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0