Bra



Idag känns som en bra dag :) Vaknade upp intill undebara viktor :) Hasade mig upp mot köket där en redan färdig frukost stod och väntade på mig med nybryggt kaffe. Kan det bli bättre?

Idag blir det spanska för hela slanten! Na A och Da A Len med :) Kul! Så kommer man framåt i det ämnena också ;)

Snart är det ju slut, så det är bara att köööra! Det bästa är att vi får lärarledda ämnen nu :) Allt blir så himla lätt om man bara kan fråga "har jag förstått rätt här?", istället för att gissa hela tiden och hoppas på det bästa.

Idag ska jag stå för kaffet, Louise betalade igår :) Vi kör varannan dag, känns bättre då :) Vi borde prata med den nya rektorn om en kaffebryggare, den hade hjälpt oss spara flera hundra i månan :)

Förresten borde dom GE oss en. Så mycket dom har förstört för oss.. pågrund av förra rektorn. Inte bra.

Men idag är en bra dag :)

På fredag ska också bli en bra dag, då ska jag och flickorna fira underbara Jennie som har blivit hela 20 år nu :)
Stora tjejen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0