Återblick

Du säger att du inte bryr dig, men jag ser igenom dig. Jag ser dig. Glöm inte att jag känner dig ut och in,
glöm inte att jag en gång var din. Glöm inte att jag fanns där i vått och torrt, glöm inte allting som var gott.
Bara för att jag inte vill vara din vän, betyder det inte att jag inte bryr mig. Jag kommer alltid att bry mig. Jag har älskat dig och jag kommer alltid att älska det VI var tillsammans. Jag kommer aldrig radera våra foton, jag kommer aldrig sluta minnas. Minns du när vi sa "mycket, lite eller mitt emellan?" det kommer alltid vara vårat, precis som jag lova. Men mer är det inte. Vi kanske kan vara vänner någon dag, någon gång i framtiden.
Du måste kämpa. Du kan och jag vet att du vill. Du kan åstakomma precis vad du vill, det vet jag. Du är bra, glöm aldrig det! Vad man än förlorar, får man inte förlora sig själv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0