Andaaaaaaaas!


Heej alla vackra människor! :)

Har varit hos tandläkaren nu på förmiddagen och halva mitt ansikte är typ bortdomnat mer eller mindre.
Urs! Hatar att laga tänderna, andra gången nu men ändå. Fick panik när tandläkaren tog fram den gigantiska sprutan och tandsköterskan fick gång på gång påminna mig om att andas. Ja, jag är spruträdd, fruktansvärt spruträdd! BläH!

Men som tröst bjuder pappa mig på mat, det kommer bli gott! Mexicansk köttgryta med ris blir det! GOTT! :)
Därefter ska vi åka till överby och fixa med mitt mobila bredband som har strejkat totalt. Därför det inte blivit mycket bloggande det senaste. Mitt internet har krakulerat hos min mamma!

Imorgon fyller min pappa år, han visste inte ens om att han fyller själv! Det var lite roligt ;) På överby ska jag kika lite med pappa och se om det finns något han vill ha :)

Puss och kram !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0