Vardagslyx!

Hej!

Vad har hänt sen sist? Jo, jag har varit med och firat Louise. Först satt vi hemma hos henne och förfestade lite. Efter det gick vi till buddys där vi bokat en bana vid 22. När klockan närmade sig 23 rörde vi oss mot lipz där jag tillägnade större delen av kvällen.

På något konstigt vis får jag alltid för mig att jag har tappat bort min mobil, men mot slutet av kvällen hittar jag alltid mobilen i väskan. Hum, skärpning johanna!


Torsdag:







På fredagen så fick jag en överraskning av min finaste viktor. Han köpte en standby flygbiljett och kom hem på 50 minuter. På kvällen åt vi god mat hos Julia. Det blev revbenspjäll och potatissallad. Hon hade även gjort varma mackor med svamp på :) Extra höstigt!

På lördagen var jag hemma hos Viktor. Vi hjälpte till lite hemma hos hans mamma. Viktor och hans bror sopade ner barr från taket. Viktor har röda mjukis och Carl har grå mjukis. Såhär såg det ut:

Efter den här dagen blev jag extremt förskyld och har snorat hela helgen, haha :) men det var värt det. Vi fick god gulashsoppa och äpplekaka :D mysdag! Älskar verkligen hösten! Den är full av mys!

Jag och viktor plockade även trattkantareller som vi rensade. Viktor har lyxen att både ha trattkantareller, kantareller, blåbär och lingon på sin tomt. Vardagslyx!

Jag har verkligen saknat hösten. Att tända ljus, ta ett badkar eller bara ligga extra länge i sängen är mycket mer eftertraktat nu än i somras. Det är skönt att bara falla i lugn och vara med nära och kära. Jag hissar hösten! Vantar och halsdukar är mys! Dessutom är modet skit snyggt! Det finns bara plus med hösten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0