TÄVLING

Idag börjar tävlingen mellan mig och Zandra Leverin. Vem kan gå ner mest på en vecka? kommer såklart skriva resultatet i bloggen nästa onsdag :)!

Idag har jag inte kunnat träna då jag fortfarande är sjuk. Men tänkte ta en promenad senare :) Lever på lite mat istället idag :)

Vem tror ni kommer vinna? Jag eller Zandra?

Alla har sina idoler eller föredömmen. Min inspiration rent utseendesmässigt får jag från vackra Erin Lucas. Hon är nog en av de vackraste kvinnorna jag någonsin sett!

Vacker :)!


Kommentarer
Postat av: ZANDRA

JAG KOMMER VINNNA!!! MOHAHHHAHAHAAHAHA !!!:D måste bara skaffa mig en våg :D hahaha

2010-10-14 @ 10:30:37
Postat av: Johanna :)

Nejdå;) jag ska allt göra mitt bästa :D

2010-10-14 @ 11:11:16
URL: http://outspoken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0