Skåne?

Hej alla vackra och underbara :)!

 

Jag har haft en toppen helg med viktor i stockholm. Kom till skolan för en stund sen, åkte med tåget från stockholm klockan sex imorses. Svårt som vanligt att se viktor så ledsen när jag åker och jag kan inte säga något annat än att jag fällde en och en annan tår. Men det blir bättre om ett år efter studenten :)

- Johanna vad är skåne för något?

- En stad såklart!

Viktor hade roligt åt mig i helgen när han fick reda på vilken otroligt dålig kunskap jag har när det kommer till Svenska kartan. PINSAMT! Jag kan typ USAs karta bättre än svenska kartan x)

Iaf, i helgen har jag och Viktor sett I rymden finns inga känslor på bio. Den var super rolig! Verkligen en film jag kan rekomendera, så se den säger jag bara! unga och äldre, spelar ingen roll!

Annars tog vi det mest lugnt, vi sattsade på god mat och mycket skratt :) En underbar helg, vilket var väl behövt då vi inte kommer ses på tre veckor :(

Imorgon fyller Louise år, vi ska fira henne på torsdag med bowling och lipz. Det var verkligen länge sen jag var på lipz. Typ ett halvår sen sist om jag räknar rätt. Vilket man inte ska lita på då mina matematiska kunskaper är = 0. :D

HAHA idag när jag satt på tåget - jag skojar inte - jag hamna på första klass fast jag köpt sista minuten biljett :D Servitör med frukost och så mykcet kaffe och te man ville är inte illa sex på morgonen :D Ett + till SJ! :D

 

Jaja, nu ska jag konka upp mina 3 väskor upp till en högre våning till Naturkunskap B lektionen. CHAO!


Kommentarer
Postat av: olle

Tjena Tjejen

Ville bara säga ,,BRA SKRIVET ,,

Underbar läsning ,fortsätt så och sluta aldrig

mvh din fars kusin Olle

Svar: Tack :)
Johanna

2010-12-19 @ 13:45:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0