Nytt golv av kläder

 

Tog den här bilden för att om man kollar bortanför mig och koncentrerar sig på min dörr - så ser man att det finns något mer där innne. MASSA KLÄDER! Alltså, seriöst.... jag funderar på att "skänka" bort lite kläder. Det är bara för mkt. Plus att man inte hittar i min garderob, så varje gång jag ska hitta något speciellt så får jag riva ut alla kläder så de lägger sig som ett nytt golv på mitt rum. Och då menar jag allvar, min pojkvän kan nog intyga att när jag ska gå ut eller något sånt är inte mitt rum något vackert alls. Men vad ska jag säga? Det var så illa en gång, att när jag bjöd Julia på frukost (viktors syster) så smög han in dit och visade upp detta för henne när jag var och handlade grönsaker till frukosten - bara för at visa hur illa det faktiskt kan se ut på mitt rum! HAHAHAHA!

 

Jaja... idag ser det lika förjävligt ut. Var ute igår med flickorna. Dock var jag inte ute så länge, bara en sväng. Men men :) Idag kommer Louise hem! Saknar faktiskt henne :( Urs, inte kul när hon bara åker bort sådär utan förvarning!!!! :(

V+J= 1

Mitt egna tal älskling <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0