2/7

Så dag 2/7. Tänkte gå ut på en promenad nu. Har inte blivit så mkt tränande då jag är väldigt sjuk. HAha, nja väldigt är väl att ta i. Men det är svårt att andas och så.

Igår gjorde jag en jätte god soppa :) Grönsakssoppa utan något kött. Har ju gått med i gröna tallriken och ska äta minst ett grönt mål per vecka. så valde igår. Som ni vet följer jag aldrig recept utan min mat är alltid allajohanna.

Höstsoppa

1 morrot
En halv rödlök
Blomkål
Broccoli
purjulök
1Buljongtärning - höns
1Buljongtärning - grönsak
Chilipeppar
Salt/peppar

KLART! =)

Nu ska jag ta en promenad och dyka ner läxorna.

Tog cirka en halvtimma att göra då jag vill ha alla grönsaker mjuka och goda :) Serveras med bröd och mjölk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0