Vackra, vackra, vackra Theresia Kortelainen



Kan du se mig ifrån himlen, när du talar till mig om natten?

Jag älskade dig. Det visste du om, så väl. Sitter och gråter och tänker på dig. Det finns så mycket jag vill berätta för dig. Ibland känns du så närvarande, så nära. Jag drömmer ofta om dig. Att vi gör vardagliga saker, skrattar, springer, spelar fotboll och klättrar i träd. Har drömt att jag suttit bredvid dig när du kört bil, drömt att du gått med mig längs med vägen till göteborg hand i hand. Drömt att du blivit lång och låtit ditt hår växa ut, drömt att du blivit kär och fått pojkvän. Drömt om att du är lycklig. Jag hoppas att det finns fler liv.... något mer där ute... att mina drömmar bara är glimtar av hur du har det. Jag älskar drömmen om dig, jag älskade dig på riktigt. Jag hoppas du har det bra där ute... att du ler, att du är lycklig, att du är kär, att du har underbara vänner. Hoppas det finns något mer, vila i frid <3

Kommentarer
Postat av: Christian

Så fint Johanna! Saknar henne enormt! / Bernow

Svar: Ja hon var underbar!
Johanna

2011-02-05 @ 04:24:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0