Kungshamn




Är hemma från en sjukt rolig, galen och händelserik kväll. Vi började resan igår vid fyra mot kungshamn. På vägen dit fläsha louise tuttarna för ett par gubbar och kärringar, vi galna oss med Annas kamera och vi sjöng för kung och fosterland.

Väl hemma hos Anders började vi göra oss i ordning inför kvällen. Allt fler pojkar trillade in under kvällen och tillslut var det jag, Louise och Anna + typ 10 killar. Vi alla söp som in i aftonsången och vi skratta så vi höll på att dö.

Vi stack till baden vid tolv och kollade läget. Jag drack mest och blev väldigt full för jag har en hel del minnesluckor. Vi tog oss hem iaf med en taxi och jag tackar gud för att jag tog med mig mjukis som jag gladeligen tog på mig när vi kom tillbaka till Anders. Anna saknades då hon hade stuckit till Kanske och vi antog att Anders och Seger var med henne.

Men kom gjorde dom en stund efter oss. Jag deckade totalt på natten och hade tydligen puttat ner Victor ur sängen. Det konstigaste var att när jag vaknade... så låg en helt jävla random snubbe intill mig som jag aldrig sett i hela mitt liv. Jag kollade åt sidan och Victor låg på golvet och sov och jag kunde bara inte fatta vem killen var ... han vaknade och såg mitt frågetecken till min och alla började gapskratta. Då kom det fram att denna kille var annas ragg och att han såg att det fanns lite sov plats kvar vid mig och bara lagt sig där:O hahahaha. Vi var Anders, Seger, Victor, Louise, Anna, jag och dessa random snubbar som jag inte uppfattat namnet på som delade på två 90 sängar och en bädd soffa. Lite läskigt alltså:P

Men morgonen var det roligaste på hela alltet :) Det kom fram att dessa pojkar var ursköna och skratta gjorde vi och vi fick lära oss massa ord och det var helt sjukt! Seger, Louise och jag stack till konsum och Seger som inte ens slutat dricka än, köpte ett par rosa leggings somhan gick runt med hela dagen. Folk stannade sina bilar för att se vem fan den galningen var men hahah, fyfan vad roligt. Filmade honom flera gånger och han skrämde en tant och frågade folk öppet om vi fick skjuts och han var helt galen :D hahaha

Kommer sakna er :) Roliga figurer är ni :)

Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0