Tråkiga och sjukliga dag.



Idag är det en tråkig dag. En tråkigt sjuklig dag. Så jag tänkte använda min tråkiga, sjukliga dag till att göra något bra. Jag har bestämt mig för att skriva en CV. Haha! Mammas kompis var här i förrgår och puschade mig om att skriva ett, då hon arbetar på arbetsförmedlingen, skulle ett sommarjobb inte vara några problem om jag bara tog mig tid att skriva ett CV. Så idag ska jag skriva ett CV. Bra va?

Inte så jätte pepp idag, men man får väl försöka. Skulle ha åkt med Anna till Överby idag. Men i nuläget känns det rätt långt borta. Alvedonen får bli min bästa vän idag! Alvedon och te, jippie!

Nej, nu ska jag sluta sura! Glada miner :)! Det kan ju faktiskt bli något positivt utav denna dagen framöver :)

Kramisar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0