Syster

Godmorgon alla med baksmällor :) eller som man säger på norska "ikke i form".

Vaknade upp med Viktor idag, han åkte till jobbet och jag hjälpte mamma, som precis kommit hem, att packa inför en konferans. Hon blir borta tills tisdag, då kommer hon hem igen för att packa inför öland. Haha, hon har alltid något på gång :)

Kom nyss hem faktiskt. Har varit och solat lite, sedan var jag duktig att gå till mataffären och handla mat. Köpte även lite frukt tills ikväll. Ska nämligen hem till min kära syster och ha en myskväll med henne. Det var länge sen nu :) Det ska bli underbart! Honungsmelon och vindruvor blev det :)!

Tänkte laga lite mat, lax blir det nog igen. Haha, det är så snabblagat :D Men funderar på att göra soppa idag. Det är lite kul, jag följer aldrig recept... jag kommer på mina egna! Ändå lyckas alla tycka om min mat. På torsdag ska vi ha tjejkväll hos Louise och jag har lovat Emelie att laga min köttfärssås. Haha :) det kunde jag såklart inte säga nej till.

Jag saknar min syster och hennes barn! Ska bli underbart att få komma dit ikväll :) LÄNGTAR!





Älskar er <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0