Sommar!


Idag är jag fortfarande sjuk. Men ska iaf gå på eftermiddagslektionen som börjar ett.:) Svenska, kanske nationella muntligt. Men inget som är säkert. Ikväll kommer viktor <3

Igår kom älsklingen och hälsade på. Han skulle komma förbi och säga hej egentligen, men när vi såg på klockan första gången - var den halv tio :D så tre och en halv timma hade flugit förbi :D Vid gårdagens flum kom vi fram till att om jag skulle ha varit en kille, skulle jag ha varit riktigt kass i sängen. :D Tur att jag inte är det då ;D

Det närmar sig sommarlov och det betyder också att det närmar sig studenten för mina vänner. Jag och Erika ska kolla på pressent till Bella och jag och Louise ska kolla på pressent till Anna. Och jag själv, ska kolla på en pressent till Robin :) Men han är så svår, för han önskar sig ingenting. Det är det som är så lätt med tjejer! Dom säger rakt ut vad dom önskar sig, medan killar är fega och bara "jag behöver ingenting". Men har man funnits där i ur och skur i flera år och stått upp och försvarat mig när småfjortisar snackat skit - då förtjänar man en studentpressent, vad robin än säger :)

Du är som en tjejkompis robin, man kan göra precis allt med dig :D det som är så bra:) Man behöver inte ens anstränga sig, du bara är där och jag kommer alltid finnas där för dig. Vad som än händer.<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0