Seven Pound

Heej allihopa :)! Sitter hemma hos min pappa. Ska till vårdcentralen om en stund och så! Blir aldrig frisk. Gör tråkigt, hostar och nyser och är almänt trög och konstig i skallen.

Igår var jag med Viktor, vi gjorde inget speciellt. Vi tog det mest lugnt. Hämtade en gräsklippare till hans mamma och senare på kvällen åkte vi och hyrde film. Då satt både jag, viktor och hans mamma bänkade framför Seven Pound. Den filmen var riktigt bra, somnade i mitten men grät i slutet. Det är verkligen en film jag kan rekomendera. Den berör ens hjärta och stannar där. Hade jag varit huvudrollen, som han, hade jag gjort samma sak. Modigt är det. Somnade för övrigt inte för att filmen var dålig, utan för att jag var så grymt trött.

Se filmen! Puss och kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0