Räkor och vin



Hej alla sötnosar :) Imorgon är alla lediga och de flesta som jag planerar för fest. Idag blir det lugnt med räkor och vin hos Louise, men imorgon är det partyt som sätter igång. Nämner ingen plats då alla kommer rusa dit :) Men det blir hemmafest:) Först bara flickorna, sen festfest. Sugen? Let me know! But no strangers!

Idag har jag varit i skolan, som ni vet. När jag kom hem träffade jag mamma en stund, det var mysigt. Hjälpte henne att tvätta och packa den nya packningen. Fixade även i ordning en matsäck till henne som hon kunde ha på väg mot Öland.

Sen gick jag till Louise och vi bestämde oss för att åka ut till ranchen och slå. Hon slog mest jag satt med penna och papper och skrev ner massa vi behövde köpa in tills imorgon :) Det ska bli nice!

Puss och kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0