Projekt

Den här lilla pricken är mitt projekt nu framöver :) Hjälper henne att förlora de extra kilon hon vill och jag följer henne längs med vägen. Vi började för mindre än en vecka sedan och hon har redan gått ner 2 kg. Hejja, hejja Zandra! Jag har hjälpt henne med vad hon ska äta och hur hon ska tänka de dagarna hon inte tränar. Så igår mötte jag upp henne lite och pratade om hur det gick och hon sköter sig galant! Ska träffa henne på onsdag igen och gå igenom lite arbeten hon ska få göra. Som att skriva en dagbok osv.

Igår ringde min mamma i ren förskräckelse, hennes tåg hade inprincip stannat! Haha, nej nu ljög jag, men den gick i 30 km/h. Inte så värst snabbt va? Iaf, hon hade haft en hektisk dag och hon hade inte hunnit äta ännu. Snällt bad hon mig att fixa en matsäck då hennes kompis skulle hämta upp henne 10 min efter att hon kommit hem, till fågelskådningen. Hon har det som en liten extra hobby med sina vänner.

Så, jag var snäll nog att fixa lite mackor :) en slängde hon i sig direkt, haha!



Ägg mackor, nyttigt och gott!



Kaffe fick hon också:)!

KÖSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0