Ny crosstrainertränare med ny energi! JIPPIE! :)

Jag har världens bästa vän! Louise Johansson, ingen dig, ingen mig! <3

Just nu sitter jag i skolan, fick reda på att vi inte har någon lektion haha, typiskt mig. Så ska leta upp Louise snart tänkte jag och övertyga henne om att vi borde åka hem. Hon är ute i det fina vädret och pratar i telefon.

På morgonen har jag varit på gymmet, vilket gick jätte bra! Känns skönt att komma igång igen. Förresten har vi fått en ny lärare i crosstrainingen, Richard. Så jävla grym! Först styrketräning, sen en joggingrunda. En riktig pusher! Jag vill bli som han!

Jag och Louise är fortfarande inne på Florida, personlig tränare på dagen och ha ett nattkafé på kvällen. Men man vet aldrig vart man bär av. Men det hade varit underbart att bo utomlands. Slippa denna kyla som ger oss alla dessa förkylningar. Bläh! Kylan är underbar när man väljer det. Som att sticka upp till fjällen och åka skidor är helt klockrent! Men att ständigt behöva vassa runt i hög snö och frysa, det är inte kul!

Idag ska jag och Louise slå lite på ranchen, hoppas vi lyckas övertyga Joakim att följa med! Han måste lära sig att spela golf och jag måste verkligen öva upp mig igen! Min sving, vad kan man säga? DEN SUGER!

Saknar min Viktor <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0