Minnen



Jag är tacksam för alla underbara människor jag omringas av. Av varje liten själ som fått en plats i mitt hjärta. Dessa är några av dom, en liten blandning av mina favoriter!

Det är mycket jag är tacksam för nu förtiden. Min familj, mina vänner, min pojkvän, min skola, min hälsa, mitt liv i stort sett. Jag har så fina minnen med massor av människor och även om erat kort inte är med i collaget, betyder det inte att du inte är värdefull :) Människor kommer och går, men minnena stannar. Vissa människor växer man ifrån, vissa sviker än, vissa sviker man själv... men trotts det har varje minne en liten historia, en betydelse, en mening, en händelse... ta vara på era minnen vänner och fiender. För det är dem du kommer leva på i resten av ditt liv :)

Kram på er alla, vem du än är :)

Kommentarer
Postat av: Frida

Jag älskar dig Johanna. Du är helt underbar. <3

2010-05-08 @ 17:10:30
Postat av: Johanna :)

Jag älskar dig också hjärtat, det vet du <3

2010-05-09 @ 12:52:12
URL: http://outspoken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0