lika fint som mitt

Heeej! Förlåt för den dåliga uppdateringen. Har haft otroligt mycket att göra att jag helt enkelt inte haft tid att sitta vid datorn.

Min morgon började underbart idag. Vaknade hos Louise klockan sex, gick upp och duschade. Sedan fixade jag håret och gick in till Louise för att väcka henne. Fixade i ordning frukost och kaffe! Sedan ringde pappa och ville skjutsa upp oss i mustang cabben. Bra musik och god stämning med skratt och sång gjorde min morgon underbar :) Bra start på dagen helt enkelt!

Sedan sist har jag umgåts mycket med André, Louise, Anna, Melinda, min pojkvän och andra filurer som min mammma, pappa, syster och moa :)! Har helt enkelt haft fullt upp :)

Har grillat, fikat på slussen, gått på museeum, kollat på fotboll, förlängt louise hår samt klippt hennes lugg, haft tjejkväll med kubb, träffat pappa och hans tjej som kommit hem, haft sex and the city kväll, haft myskväll med Viktor och mamma i naturen med kikare och storstädat mitt rum! Har även lämnat in en uppsats :D Åh, så duktig jag är :)! 

Hoppas erat liv leker lika fint som mitt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0