Inte redo

Idag har jag hunnit med mycket. Solat, pluggat, varit med Louise, städat mitt rum, lagat mat och fixat här hemma :)

Detta är min underbara Felix :) Har passat honom i helgen! Helt sjukt så stor han har blivit:) Minns närhan var liten och sprang runt som en yr höna och rev ner krukor och stökade till :D Nu är han så lugn så :)

En fråga, hur fan ska man hinna med allt? Plugga, träffa vänner, fixa solbrännan, träna, umgås med sin pojkvän och familj samtidigt. Hur fan gör folk?! Jag hinner ingenting känns det som :O Är stressad, ringde pappa och grät ut. Han uppmuntrade mig om att det bara är två veckor kvar. Men när nationella proven inte går som förväntat är plugg en större faktor. Det krävs mer, måste vara nogrann och skicka in fler saker. Bra betyg är ett måste nu mera. Får man inte MVG, eller VG, är det bättre att ha ig typ. Helt sjukt. GE MIG INTE SOMMARLOV ÄN!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0