Gråt senare, skratta nu!



DU ÄR EN JÄVLA GROUPI! Är det kul att kallas för slampig? Och du förnekar allting, du är ju en sån ängel!
Vem kan tro det om dig? Alla vet, mer eller mindre! Och när det kommer fram, när rätt person öppnar käften, då är det du som inte kommer kunna gå ut igen. Jag längtar tills dagen, längtar så mycket. När du gråter, är det vi som firar! HAHAHAHA! I know your little secret ;)

Så, vad gör jag nu? Sitter i skolan, har haft en lek med Engelskan att man ska prata i en minut och om man kommer av sig eller börjar prata om något som inte har med ämnet att göra, så får en annan person börja prata. Gör kul :)

Ursäkta för att jag avreagerar mig på bloggen, men ingen vet vem jag talar om och det är bara så kul att jag vet :) Jag har världens bästa vänner, jag skojar inte! För att dom som är mina vänner, de jag klassar som nära, är så jävla bra! ÄLSKAR ER! Haha, lite kul, skriver nästan hela tiden att jag älskar mina vänner i bloggen, men det är faktiskt så. Genom åren har jag sållat bort alla de dåliga och bevarat mina guldkorn och nu när man ser tillbaka så vet jag så väl att jag har gjort rätt. Det gör mig så stolt för mina beslut jag fattat!

Louise, Isabella, Tizze, Natali, Nicoline, Martina, Anna, Nikki, Emelie, Erika K, Evelina, Frida, Henrik, Viktor, Robin och Artur, kan inte klara mig utan er <3 Ni förgyllar mina dagar och ni andra, ni är också bra, men asså dessa är verkligen mina guldkorn och ni är så jävla bäst! Helt otroligt! Bara ni finns, vet jag att allting kommer bli bra :)<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0