Systersonen fyller 10 år





Hej alla goa och glada människor!

Idag började min morgon med en kaffe frukost med Tizze, hoppade in i duschen och blev hämtad av Antons pappa för att sticka och kolla på teater med dom, det var mysigt att träffa alla igen. Sagt att han är min kusin? Ohja och min andra kusin Elin hade huvudrollen i teatern :) As bra! Hur som helst sitter jag och försöker fördriva tiden en stund. Min buss går halv fyra ner till stan och då ska jag upp till Louise och ge henne en kram :) För det är jag sugen på! Sen ska jag med göteborgsbussen till syrran och fira min systerson som har gått och blivit 10 år gammal! Sjukt hur tiden går fort:)!

Ikväll? Jadu, Helena vill ut, kanske man ska hoppa på? Men vet inte faktiskt :) Får se hur kvällen artar sig :)

Den som lever den får se!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0