Som taget ur en film.





Heeej alla glada ;D

Sitter hemma hos Jimmy och kollar på "här med förklarar jag er för chuck och larry", gör bra :)

Idag har jag kommit i underfund med mycket och även en hel del har gjorts. Har varit på praktiken och träffat jonatan, har fikat med Louise, fredrik och andreas. Jag har hjälpt till på lagret en del och ätit krämbulle med jonatan, gott? JA!

Efter praktiken åkte jag direkt till Isabella. Hon hjälpte mig med håret :) Louise kom dit senare och vi alla tre har haft ett par rediga skratt ikväll. Älskar er tjejor <3 Verkligen.

Vissa saker får en verkligen att uppskatta annat. Jag och Louise sa "det var det värsta jag hört, någonsin, som taget ur en film". Louise höll på och spy och jag skrattade och svor. Ska man skratta eller gråta? Tårarna är slut för min del. :D


Aja, nu ska jag vara social med jimmy :)



Kommentarer
Postat av: Isabella

Älskar dig med <3 VERKLIGEN!

2010-03-12 @ 09:39:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0