Neoo.se

Heeej allihopa! Jag sitter på praktiken och lyssnar på musik med jonatan. Vi har visat varandra vilka låtar vi ska ha på våran respektiva begravningar. Sorgligt? Vet ni vilken jag ska ha? I gotta Feeling med black eyed peace. Grym låt! När jag dör mina kära vänner, då ska ni fortsätta livet och minnas allt det bra med mig, med ett leende på läpparna :) För även omjag är död, så betyder det inte att jag är borta :) Såja, nu ska jag inte ta livet av mig :) Så tro inte det, bara ifall att ;)



Praktiserar på http://neoo.se kolla in vad dom har där ;) Skäms inte! :D Det finns goa grejjer ;) Jag som packar det! haha, lite kul faktiskt :) Jonatan är min "praktikledare" eller vad man ska kalla det, skit skön snubbe :) Trivs jätte bra här! Gratis kaffe och goa skratt, vad kan man mer begära?

Idag vaknade jag hos Jimmy vid sex på morgonen, lilla sötbollen gick upp med mig och åt frukost, stackarn <3 Du är bäst!

Idag ska vi på "dejt" med någon annan chef tydligen och fika och diskutera arbete :) Härliiigt! Saknar inte skolan för fem öre :D hahaha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0